Garanties en klachten

Onze producten worden met liefde en zorg handgemaakt. Wij doen ons uiterste best om ons product in perfecte staat bij u af te leveren. Helaas kan het toch soms voorkomen dat u product niet in perfecte staat bij u afgeleverd wordt. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Wij doen ons uiterste best om onze artikelen zo goed mogelijk aan u te leveren en uw eventuele klachten zo goed mogelijk te behandelen. Natuurlijk kan er altijd iets voorvallen, waardoor u niet tevreden bent. Natuurlijk kunt u dan bij ons terecht met een klacht. We willen u vragen om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@snuik.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

© 2018 - 2020 Snuik | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel